24 maja 2012

Kuchenne rewolucje .

Zebrałam się nareszcie do rozpoczęcia diety a co z tym idzie nareszcie mogę co nie co podziałać w kuchni z racji dużej ilości wolnego czasu : ) Niedawno wraz z moim Lubym upichciliśmy nugetsy , wyszły przepyszne także dziś postanowiłam odtworzyć właśnie ten sam przepis , tylko w trochę innej wersji , bardziej zdrowe : )

Wyszły przepyszne , zero tłuszczu , podwójnych panierek i bez tłustego sosu : )
 Kawałeczki kurczaka doprawione i obtoczone w jajku oraz w płatkach kukurydzianych , upieczone w piekarniku . Do tego sos na bazie jogurtu naturalnego , odrobiny ketchupu i ziół . Podajemy z sałatą i pomidorkami : ) Zdrowe , pyszne i sycące : ) Do tego woda z cytryną i miętą i zdrowy obiad gotowy : )

Zaczynam również ćwiczyć z Ewą oraz wyciągnęłam z zza łóżka hula hop : ) Zero słodyczy , fast foodów , zbędnych węglowodanów . Teraz tylko wytrwać w swoim postanowieniu : )

Kobiece dni dają się we znaki a więc czas na porządki ! : )
Pogoda coś się psuje , wiatr wieje niemiłosiernie , chyba coś popada . A jak u Was ? : )

Dziś wyjątkowy dzień zarówno dla mnie jak i dla mojego Ukochanego . Dlaczego ?
24 maja 2009 roku , ta data zmieniła moje życie o 180 stopni : ) Najpiękniejsze 3 lata w moim życiu : )
Jestem najszczęśliwszą dziewczyną na świecie : )

20 komentarzy:

  1. trzymam kciuki za wytrwałość w diecie oraz za Was :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nugetsy wyglądają pysznie! :) Gratulację z okazji rocznicy i życzę dużo szczęścia i miłości:)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję 3 lat i życzę powodzenia w postanowieniu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Następny post z jedzeniem....a ja głodna w pracy siedzę.... Panuję nad sobą by w monitor nie wejść i zjeść tego kurczaczka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. no róż to rozumiem, że przy upadku ucierpi, ale tusz?! ale, że się nie pokruszył... solidna firma jakaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję rocznicy :) i na obiadek do Ciebie z chęcią bym wpadła! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję tych trzech lat. :) zdjęcie z jedzonkiem smakowite. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mmm bardzo ładne danie.:)
    Wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy! :)
    PS. Chciałam się zapytać czy w najbliższym czasie planujesz wysłać nagrodę z rozdania z Rimmelem? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje dla was :) Również lubię nugetsy z piekarnika :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo smaczne jedzonko :) Powodzenia w diecie, odrobina wytrwałości i na pewno się uda! :)
    I gratuluję też udanego związku, 3 lata to już sporo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mniami:) kochana, obrót o 360 stopni to powrót do punktu wyjścia:D natomiast wielka zmiana to raczej o 180 stopni:> nie chcę się czepiać, sama tak kiedyś mówiłam póki mi ktoś nie powiedział ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale smacznie się zrobiło :). Gratuluję Wam :*

    OdpowiedzUsuń
  13. I jeszcze mięsny jeż sie pojawi! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. gratuluję rocznicy, kiedy ślub? ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ale dużo lakierów ;) zazdroszczę ;) a to danie pysznie wygląda, aż zrobiłam się głodna ;) muszę coś takiego zrobić ;) Gratulacje ;) mi minie 3 latka we wrześniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. a,, ja też nie jem słodyczy, ale pocieszę Cię ;) wystarczy 10 dni aby już się ich nie chciało ;) działa ;) bo już przetestowałam ;) i oczywiście obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Aż zgłodniałam :D Dodawaj częściej przepisy! :D Chyba kiedyś to zrobię!
    Gratuluję rocznicy, ja 3 dni temu miałam ze swoim chłopakiem 2,5 roku :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mniam jakie fajne danie :) Wszystkiego dobrego z okazji rocznicy i oby jak najwięcej takich lat :)

    OdpowiedzUsuń
  19. uda się na pewno ;) ja już 15 dni nie jem xd i wcale mi się jeść ich nie chce ;) i bardzo dobrze ;) a długo piekłaś to mięsko ? i najpierw w jajku potem w płatkach i już w niczym ? ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i wszystkie komentarze ; * Odpowiedzi na zadane pytanie znajdą się pod danym postem . Nie toleruję wszelakiego chamstwa na swoim blogu ! Szanujmy się na wzajem .

W razie wątpliwości zapraszam do kontaktu e-mailowego Siincero@interia.pl :)