14 grudnia 2012

Kosmetykowe smakołyki i nie tylko .

Hymm od czego by tu zacząć ? Może od tego że dzisiejszy dzień to istny koszmar . Od samego rana  dosłownie wszystko leciało mi z rąk aż w końcu musiałam się oparzyć przewracając omleta : | Moje palce to dwa ogromne balony . Piszę do Was jedną ręką tak więc nie wiem ile zejdzie mi by skończyć tego posta , bo dużo mam Wam do przekazania : p Może zacznijmy od najprzyjemniejszego czyli nowości , które ostatnio wpadły w moje posiadanie . Jak większość z Was otrzymałam wspaniały zestaw smakowitych kąsków od Farmony od agencji Werner i Wspólnicy . Musicie wybaczyć mi na prawdę kiepskiej jakości zdjęcia .
Mus do ciała jest fantastyczny , aż chciało by się zjeść !  : ) Kolejne smakołyki pochodzą z firmy Bielenda , które otrzymałam od przesympatycznej Marty , którą serdecznie pozdrawiam : ) Olejki pachną nieziemsko !
A tutaj małe co nie co od rodziców na Mikołaja : ) Cieplutkie , polarowe leginsy oraz czapeczka panda ; ) 
Oprócz tego coś chyba najważniejszego dla mnie , a mianowicie regularność i systematyczność w swoich postanowieniach : ) Mam przecudowną mamę , która każdego dnia bardzo mnie wspiera i przeżywa to razem ze mną : ) Wreszcie zawzięłam się w sobie i zaczęłam ćwiczyć , już czuję pierwsze zakwasy - może to głupie , ale uwielbiam to uczucie ; ) Dorwałam mnóstwo dietetycznych przepisów , które od kilku dni codziennie testuję i chętnie będę się z Wami dzielić : ) 
Już nie w moim przypadku ; ) Uciekam wypić kolejne litry wody , bo zza drzwi patrzy na mnie hula hop ;D 
Buziaki ; * 

27 komentarzy:

  1. Uwielbiam ten zestaw do stóp :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te olejki są dostępne w drogeriach? Bo nie wpadły mi w oczy jeszcze ;) Trzymam kciuki za ćwiczenia i silną wolę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten zestaw Farmony musi pięknie pachnieć.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne kosmetyki , zazdroszcze :P a czapka urocza ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czapka jest boska :) Wytrwałości w postanowieniach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Biedna jesteś :(
    Gratuluje współprac :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna czapeczka :D Obserwuję i zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  8. kocham zapachy kosmetyków farmony! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajne rzeczy i kosmetyki!

    OdpowiedzUsuń
  10. ale kosmetyków dostałaś, teraz nic tylko na recenzje czekać:)
    dziękuje za odwiedziny:*

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj tam oj tam - ja na diecie jestem cały czas (albo lepiej powinnam powiedzieć - co chwilę) ale ile można. Jedna babeczka nie zaszkodzi:)

    Ale wspaniałości dostałaś:) Zazdroszczę Wam tych świątecznych paczek z Farmony. Werner ostatnio do mnie napisali, testowałam peeling i na ty się skończyło, na razie żadnych innych nie dostałam:) A oni wysłali Ci to w formie niespodzianki, czy najpierw pytali, czy chciałabyś testować taki zestaw?

    OdpowiedzUsuń
  12. zazdroszcze tego zestawu od farmony...

    OdpowiedzUsuń
  13. gratuluję dostałam taki sam zestaw:)
    widziałam ostatnio w biedronce dwufazowy olejek z Bielendy miałam kupić i chyba to zrobię jak jeszcze będzie

    OdpowiedzUsuń
  14. kosmetyki są lepsze jak smakołyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ojejuuu ale skarby;)))zestaw z Farmony<3

    OdpowiedzUsuń
  16. Podobają mi się balsamy Farmony :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam takie pachnące kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Te kosmetyki muszą nieziemsko pachnieć, bardzo lubię takie pyszności w łazience:))

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i wszystkie komentarze ; * Odpowiedzi na zadane pytanie znajdą się pod danym postem . Nie toleruję wszelakiego chamstwa na swoim blogu ! Szanujmy się na wzajem .

W razie wątpliwości zapraszam do kontaktu e-mailowego Siincero@interia.pl :)