26 maja 2013

N jak nowości !

Hymm od czego by tu zacząć? W czasie mojej nieobecności zmieniło się u mnie tak wiele że sama nie wiem od czego zacząć :) Maj zdecydowanie upłynął mi pod znakiem zakupów, zarówno ubraniowych jak i kosmetycznych z racji Rossmanowskiej promocji i to tam głównie zaszalałam :) Z racji tego że moje kolorówkowe zapasy uległy zmniejszeniu czas było uzupełnić co nie co kosmetyczkę :)
Rossmana odwiedziłam dwa razy a to tylko dlatego że mam go obok pracy ( tak tak , dobre wytłumaczenie nie jest złe ;p ) ale zaoszczędziłam na pewno sporo dlatego jestem zadowolona :) Przed rozpoczęciem samej promocji dobrze przemyślałam co kupić, co by uniknąć niepotrzebnych wydatków i powiem Wam że jestem zadowolona :)
Zapas moich ulubionych chusteczek do demakijażu (1,99 za sztukę), żel pod prysznic również był w promocji (2,99), krem BB od maybelline (13,79), podkład affinitone (16,29), płyn micelarny z biedronki to zakup pod wpływem Waszych informacji o jego wycofaniu ( lepiej późno niż wcale) , Biosilk to już wcześniejszy zakup przed promocją ( 3,99). Blogerski lakier Oleski w przepięknym kolorku (3,59), nowe lakiery z serii Salon Pro to przesyłka od Rimmela, wibo eliksir w odcieniu 05 ( 5,19), dwa tusze do rzęs growing lashes oraz dollis (w cenie 5,79) oraz maseczki każda za niecałą złotówkę :) Pędzel maestro to przesyłka od firmy Easy Glam :)
Za całe zakupy zapłaciłam 64 zł gdzie normalnie zapłaciłabym prawie 90 :) Takie interesy to ja lubię ;) Oprócz powyższych zakupów, przed promocją również zrobiłam małe zakupy w rossmanie, tesco oraz otrzymałam dwie przesyłki .
Żel pod prysznic, antyperspirant (tym razem postawiłam na garniera), przesyłka z nowościami od Flos Leku (w tym również co nie co dla was), chusteczki, Biosilk oraz maseczka plus próbka podkładu z Maybelline :) Oprócz tego dotarła do mnie przesyłka od firmy Venus ( część kosmetyków powędrowała do testów do mojej koleżanki).

Chyba nic więcej dodawać nie muszę? Jestem kosmetykoholiczką i dobrze mi z tym ! Oprócz nowości kosmetycznych do szafy wpadły nowe bucisze
oraz co nie co pastelowych bluzeczek.
Miałam doskonały pretekst do tych zakupów gdyż w ubiegłym tygodniu byłam z moim Lubym na komunii. I to by było na tyle nowości majowych, jednak chyba maj stanął głównie pod znakiem włosów, gdyż ścięłam je praktycznie do ramion i obecnie wygląda to tak :)
Jestem zachwycona i nie żałuję ! Bliższe zdjęcia oraz różnicę w długości pokażę w kolejnym wpisie :) Jest jeszcze jedna najważniejsza sprawa w czerwcu wybieram się na spotkanie świętokrzyskich blogerek z czego się niezmiernie cieszę i już nie mogę się doczekać :) Termin idealnie zbiegł się z moimi urodzinami zatem czekają mnie i mojego M. ogromne zakupu z galerii Echo taaaak ! Oby do czerwca :)
Banner zapożyczony od Kulki :) 

Jeśli wytrwałyście do końca - gratuluję ! : )
Buziaki ;*

42 komentarze:

  1. fajne zakupy :) bardzo podobają mi się odcienie koszulek:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam na liście ten zielony tusz i chusteczki do demakijażu :) i iście do fryzjera :D. Już końcówki takie zniszczone są, ani to się nie układa, ani nie wygląda, ale szkoda tego zapuszczania ;( .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też okropnie było szkoda obciąć włosy ale teraz z perspektywy czasu nie żałuję ani trochę :)

      Usuń
  3. Ale mi się miło zrobiło gdy przeczytałam o spotkaniu Świętokrzyskich bloggerek, widzę, że w moje rodzinne strony również dotarła "mania-blogowania" :) pozdrawiam Was dziewczyny serdecznie i mam nadzieję, że spotkanie będzie udane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niesamowicie się cieszę że będę miała okazję poznać wszystkie dziewczyny, gdyż na pierwsze spotkanie niestety nie udało mi się dotrzeć :(

      Usuń
  4. zakupy sie udały widze a i przesyłeczki swietne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mój jak do tad ulubiony Affinitone :D spory zapasik chusteczek, zazdroszcze tych zakupków!!
    a niestety podkarpackie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ Ty masz ładną tę fryzurkę :)

    Płyn micelarny BeBeauty również bardzo lubię.
    Zrobiłam spory zapas, na szczęście.
    Krem z BB Maybelline długo był moim ulubieńcem (zużyłam chyba pięć tubeczek), ale chyba znalazłam coś lepszego ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)
      Jeśli chodzi o krem BB właśnie sporo czytałam o nim u Ciebie i mam nadzieję że również będę z niego zadowolona :)Mam nadzieję że zdradzisz co znalazłaś :)

      Usuń
  7. Świetne zakupy za nie wiele ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. tez niedawno scielam wlosy, ale jeszcze krocej niz Ty:D

    OdpowiedzUsuń
  9. Napisałaś tam pod jednym zdjęciem plus próbka podkładu z Maybelline, ja natomiat an pudełeczku widzę napis Olay:)

    Cieszę się, że zakupy się udały:) Ja zakupiłam tylko w sumie trzy rzeczy. Takie promocje w Rossmanie mogłyby być zdecydowanie częściej! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pudełeczko to zmyłka, w środku jest Maybelline ;) Co do promocji - lepiej nie! Chyba bym zbankrutowała :D

      Usuń
  10. Też kupiłam mascarę z Wibo Dolls Lashes czy jakoś tak ;) Z kremu BB od Maybelline będziesz zadowolona, tak samo z pomadki Wibo! :)) Pozdrawiam i zapraszam do mnie na post o odżywkach Isana! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też byłam na zakupach w rossmannie, ale niestety zapomniałam o wielu rzeczach... Właśnie dziś skończył mi się podkład.

    OdpowiedzUsuń
  12. Spore zakupy ja jutro wybieram się do Rossmana planowałam kupić 2 rzeczy ale na tym chyba się nie skończy ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. wytrwałam:P ooo Alterra<3 ja kupiłam tylko 2 opakowania i teraz żałuję, bo i tak będę je kupować a za tą cenę mogłam wziąć kolejne 2... no trudno. Buciki mi się podobają:) I udanego spotkania:)

    OdpowiedzUsuń
  14. pastelowe bluzki są śliczne
    ale super wyglądasz w tej fryzurce, grzywka genialna, też coś mi chodzi po głowie, aby zrobić sobie taką na bok:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Strasznie lubię ten BB od Maybelline :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne butki :)
    Ja kupiłam tylko lakier , odżywke do paznokci i tusz do brwi :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam kiedyś te chusteczki i według mnie są beznadziejne:( Tak samo BB Maybeline do końca mi odpowiadał, bo nie podobało mi się, że zostawia taką lepką skórę.
    Napisz coś więcej o tym pędzlu, bo ciekawie się prezentuje. No i balerinki się pięknie prezentują!

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale zakupy!:)i gratuluję przesyłek, jest co testować:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zakupy :D Ciekawi mnie ta truskawkowa maseczka... Jeśli kiedyś wpadnie mi w oko to z pewnością zakupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. widzę, że zakupy w rossmannie udane;D
    ja musze jeszcze raz podejść do rossmanna, zrobię kilka zapasów haha
    jeśli wszystko pójdzie dobrze to również będę na owym spotkaniu bloggerek.

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładnie masz ścięte włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  22. swietne kolory tych bluzeczek, wiosne czuc chociaz w taki sposob ;)
    co do rossmanna to ja dzis robie swoje trzecie podejscie ;)
    jeżeli będziesz na spotkaniu blogerskim to do zobaczenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. to się nazwyają udane zakupy :D

    OdpowiedzUsuń
  24. aleee łowy :) kuszą mnie w zasadzie tusze do rzęs z wibo, zwłaszcza że teraz to jedynie 5 zł .... hmmm choć zarzekam się, że już nie powinnam!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. ja też kupiłam maseczkę z rival de loop i chusteczki alterra:)

    OdpowiedzUsuń
  26. every time i visit here is always fun. probably due to the charming smile
    how could a smile that caught my eye

    OdpowiedzUsuń
  27. Witam moją imienniczkę :)ciekawie tu u Ciebie! obserwuje :D

    OdpowiedzUsuń
  28. kosmetykoholiczkę przez samo H! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i wszystkie komentarze ; * Odpowiedzi na zadane pytanie znajdą się pod danym postem . Nie toleruję wszelakiego chamstwa na swoim blogu ! Szanujmy się na wzajem .

W razie wątpliwości zapraszam do kontaktu e-mailowego Siincero@interia.pl :)