8 października 2013

Pędzle do makijażu sunshade minerals.

Cześć dziewczyny! :)
Dziś przygotowałam dla Was kilka słów na temat pędzli do makijażu, które wstępnie pokazywałam Wam tutaj. Początkowo byłam nastawiona na skompletowanie pojedynczych sztuk, jednak dość niska cena za zestaw 8 pędzli plus podręcznego etui przeważyła nad moją decyzją. Cała droga począwszy od zamówienia aż do dostarczenia przebiegła bez najmniejszych problemów. Towar zgodny z opisem i szybki czas realizacji. 

Wszystkie pędzle wykonane są z mięciutkiego, syntetycznego włosia HD osadzonego w metalowych skuwkach na bambusowych trzonkach o długości od 14 do 15 cm. Pomimo wielokrotnego czyszczenia włosie w żadnym stopniu nie zmieniło swojego kształtu ani gęstości. Jest miękkie, elastyczne i sprężyste. Pędzle umieszczone były w lnianym etui, które idealnie sprawdza się podczas wyjazdu :) W skład kompletu wchodzi:
Pędzel do nanoszenia pudru sypkiego, mineralnego lub brązującego ułożony owalnie i parabolicznie, co pozwala na równomierne nałożenie pudru. 

Pędzel skośnie ścięty do nakładania różu, rozświetlacza oraz modelowania bronzerem. 

Pędzel owalny do nakładania cieni na całą powierzchnię powieki ruchomej, do cieniowania i blendowania. 

Pędzel do cieniowania płaski, skośnie ścięty idealny do aplikowania i rozcierania cieni powyżej powieki ruchomej. 

Pędzel do malowania ust, przeznaczony do aplikowania pomadek oraz błyszczyków o konsystencji kremowej oraz płynnej. 

Skośny pędzel do malowania brwi, idealny do perfekcyjnego podkreślenia ich kształtu. 

Pędzel o okrągłym przekroju typu kulka. 

Spiralka do brwi oraz tuszowania rzęs. 

Z reguły oczywiście wiadomo że lepiej kupić kilka pędzli dobrej jakości niż duży komplet w skład którego wchodzi 15 podobnych pędzli do oczu oraz 10 pędzli do twarzy jednak w tym przypadku jest to dla mnie odstępstwo od reguły. Komplet jest idealnie dopasowany aby wykonać amatorski makijaż nawet dla takiego laika jak ja :) Z tego co zdążyłam zauważyć zestaw ten był edycją limitowaną, jednak na allegro można spotkać bardzo podobne zestawy w równie niskich cenach. Za swój komplet zapłaciłam bodajże niecałe 50 zł z wysyłką :) 

11 komentarzy:

  1. ja musze jakieś nowe pędzle zakupić

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Bardzo, pomimo wielokrotnego czyszczenia włosie jest miękkie i nie wypada :-)

      Usuń
  3. prezentują się bardzo ładnie :) fajnie że jesteś zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  4. cena bardzo niska a pędzle wysokiej klasy,tak przynajmniej wyglądają, ja dałam tyle a może nawet więcej za pędzle no name ale też jestem zadowolona. w tych podobają mi się drewniane tzn bambusowe, lakierowane rączki

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tych pędzli, ale za taką cenę aż wstyd ich nie kupić.

    OdpowiedzUsuń
  6. W pędzlach bardzo liczy się jakość:) potem wypadają włosy, baaardzo łysieją niektóre ;< Pozdrawiam, zapraszam na nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się :) Na szczęście te pędzelki dają radę :)

      Usuń
  7. Ale fajne! Ja jednak używam jednego ( juz od jakichś paru lat ) i sprawdza się idealnie :D Zapraszam na nowy post <3 Pozdrawiam! ;*

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i wszystkie komentarze ; * Odpowiedzi na zadane pytanie znajdą się pod danym postem . Nie toleruję wszelakiego chamstwa na swoim blogu ! Szanujmy się na wzajem .

W razie wątpliwości zapraszam do kontaktu e-mailowego Siincero@interia.pl :)