7 marca 2012

Dzień Kobiet z Jadwigą ! : )


Również uważasz, że Dzień Kobiet tylko raz w roku to bzdura?
Zasługujemy na więcej! Zrób sobie prezent!
Składając zamówienie w dniu 8.03.2012 r. nie poniesiecie kosztów przesyłki, natomiast w dniach 9-11.03.2012r. każdy zakup realizowany będzie z rabatem 20%!
Promocja obowiązuje tylko w sklepiku internetowym na
www.sklep.jadwiga.eu , ale nie obowiązuje wyłącznie Pań!:)
W związku ze spodziewaną większą ilością zamówień, czas realizacji może ulec niewielkiemu opóźnieniu.

* * * 

Konkretniejsze wpisy już jutro :  )
Niestety nauka pochłania ostatnio cały mój czas , tymbardziej że jutro oraz w piątek czekają mnie próbne matury : ) Choroba chyba rownież do mnie zawitała , także oby do piątku ! : ) 

5 komentarzy:

  1. Matura... mam to za sobą, na szczęście :) ale pamiętam, że też siedziałam równo nad książkami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ostatnio skorzystałam z promocji nie ponoszeniu kosztu przesyłki i byłam bardzo zadowolona. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. blog jest świetny , miło się czyta notki . ; )
    obserwuję i liczę na to samo ; http://nofashion-nolife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie że organizujesz coś takiego ;)
    __________________________________
    www.hobbymanicure.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i wszystkie komentarze ; * Odpowiedzi na zadane pytanie znajdą się pod danym postem . Nie toleruję wszelakiego chamstwa na swoim blogu ! Szanujmy się na wzajem .

W razie wątpliwości zapraszam do kontaktu e-mailowego Siincero@interia.pl :)