7 listopada 2016

Paczka niespodzianka od Lirene.

Witajcie! 
W ubiegłym tygodniu, po bardzo ciężkim i męczącym dniu otrzymałam wiadomość z informacją że zmierza do mnie jakaś paczucha. Byłam bardzo zaskoczona gdyż  nic nie zamawiałam. Ale przyznajcie się, która z Was nie lubi niespodzianek? : ) Niespodziewana przesyłka jak się później okazało przywędrowała do mnie od Pani Ani- czyli marki Lirene. W środku znalazłam mnóstwo ciekawych smakołyków.. 

W torebeczce znalazłam kilka nowości pielęgnacyjnych jak i również coś z kosmetyków kolorowych. 

Część pielęgnacyjna zawiera skarpetki złuszczające, które bardzo mnie ciekawią. Chętnie porównam efekty z tymi, których używałam w ubiegłym roku. Rękawiczki regenerujące jak i pięknie pachnący krem do rąk są niczym zbawienie dla moich strasznie wysuszonych dłoni. Dwa kremy ( jeden z nich powędrował już do testów) do cery mieszanej który zostawiłam dla siebie oraz nawilżający do cery suchej. Krem będzie miał niezłą próbę sił na bardzo suchej skórze mojej Przyjaciółki :) Balsam pod prysznic, który pachnie nieziemsko, oraz trzy kosmetyki kolorowe. 


Podkład dopasowujący się do koloru cery- który niestety jest dla mnie za ciemny, a zapowiada się świetnie. Na sam koniec dwa produkty, których jestem ciekawa najbardziej. Rozświetlający korektor pod oczy- pokładam w nim duże nadzieję gdyż ostatnio borykam się z ogromnymi cieniami oraz baza rozświetlająca. 

Któryś z produktów wpadł Wam w oko? Już niedługo zapraszam Was na wyniki moich testów, których nie mogę się doczekać. 

Ps. Jak podoba Wam się nowe tło? Z góry przepraszam za kiepską jakość zdjęć, mam nadzieję że już niebawem się to zmieni. 

Buziaki Carolina. 

15 komentarzy:

  1. Też do mnie dotarła pod koniec października;)

    OdpowiedzUsuń
  2. super niespodzianka, fajna paczka, przyjemnego testowania . to jest ładne, futrzane

    OdpowiedzUsuń
  3. Super! Oby się dobrze testowało :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, wow sporo tego - miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna paka i właściwie to wszystkie kosmetyki mnie zaciekawiły;)Miłego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  6. O kurde! Skarpetki złuszczające! To bym chętnie wypróbowała:)

    Pizdrawiam i obserwuję!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również otrzymałam tę paczkę - czeka Nas czas wspaniałego testowania NOWOŚCI :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam LIRENE! :)) Zazdroszczę! :]

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawy artykuł. Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i wszystkie komentarze ; * Odpowiedzi na zadane pytanie znajdą się pod danym postem . Nie toleruję wszelakiego chamstwa na swoim blogu ! Szanujmy się na wzajem .

W razie wątpliwości zapraszam do kontaktu e-mailowego Siincero@interia.pl :)