8 września 2019

Wielkie powroty.

Już od jakiegoś czasu bije się z myślami czy to ma sens, czy warto wracać do przeszłości skoro kilka razy już próbowałam i za każdym razem przynosiło to marny skutek. Jednak odczuwam jakąś pustkę i ciągle wracam do dawnych chwil i wspominam. Dochodzę do wniosku że na prawdę to lubiłam i sprawiało mi to wiele przyjemności. Minęło już na prawdę długo i nie wiem czy pamiętam jeszcze to wszystko ale mam ochotę spróbować. Chyba każdy w Naszym życiu przechodzi przez taki etap. Jeśli dana myśl nadal krąży Nam po głowie i notorycznie wraca to musi coś w tym być. 

Nie wiem czy jeszcze mnie pamiętacie, ale z tego co widzę sporo osób tu zagląda co sprawia mi ogromną radość że komuś te treści przeze mnie napisane mogą w czymkolwiek pomóc.

Jedyne co najbardziej mnie zastanawia to to, czy w dzisiejszej dobie instagrama i youtuba ktoś jeszcze odwiedza stare, poczciwe treści nastukane na klawiaturze. Z tego co zdążyłam zaobserwować większa ilość osób stawia na kręcenie treści niż ich spisywania stąd moje pytanie: 

Dajcie proszę znać czy nadal tutaj jesteście, czy nadal działacie w sferze blogowej! 

Ściskam! 



Karolina. 







5 komentarzy:

  1. Ja jednak jestem wierna blogosferze. Coś tam skrobię na Instagramie, ale dla mnie to za duża przestrzeń i na dłuższą metę ciężko mi się tam odnaleźć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawsze warto. Pisz, chętnie poczytamy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciężko w dzisiejszej dobie instagrama i youtuba pisać bloga ale uważam, że warto robić to co się lubi ;) chętnie będę do ciebie zaglądać;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja Ci już pisałam na IG (@lotka.szarlotka) - osobiście wolę blogi i to im jestem wierna :)
    http://www.whothatgirl.pl

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i wszystkie komentarze ; * Odpowiedzi na zadane pytanie znajdą się pod danym postem . Nie toleruję wszelakiego chamstwa na swoim blogu ! Szanujmy się na wzajem .

W razie wątpliwości zapraszam do kontaktu e-mailowego Siincero@interia.pl :)