3 listopada 2011

Pollena Ostrzeszów - Biały jeleń .


Mój aparat od jakiegoś czasu odmawia mi posłuszeństwa . Zdjęcia są bardzo kiepskiej jakości , strasznie niewyraźne , rozmazane . Stąd też duże opóźnienie w recenzowaniu produktów . Od tamtego czasu doszły do mnie jeszcze 3 paczuszki produktów , ale o tym juz jutro : ) 

Dziś przygotwowałam dla Was recenzje produktów Hipoalergicznych Biały jeleń : ) Od kiedy tylko pamiętam zawsze ta nazwa kojarzyła mi się z szarym mydłem . Wam również ?  : ) Nawet nie myślałam że firma aż tak rozszerzyła swój asortyment . Jakoś nigdy nie wpadała mi w oko na półkach sklepowych właśnie ta marka : ) Do testów otrzymałam buteleczki oraz szaszetkowe próbki żelu do higieny intymnej , żelu pod prysznic oraz szamponu do włosów z naturalnym chlorofilem : ) Nie ukrywam że najbardziej cieszyły mnie próbki produktów do włosów , gdyż od jakiegoś czasu szukam czegoś idealnego dla siebie : ) 



Zacznę może ogólnej opinii oraz wyglądu zewnętrznego : ) Oczywiście nie są to pełnowymiarowe produkty a jedynie próbki testowe . Początkowo miałam problem z otworzeniem buteleczki , dość specyficzne opakowanie , jednak w końcu udało mi się dostać do produktu : ) Od razu widać że producent stawia na minimalizm - wydaje mi się że kolor etykietki przypisany jest do produktu kolorystycznie: ) 

Szampon do włosów . 


Obietnice producenta : Hipoalergiczny szampon Biały Jeleń z naturalnym chlorofilem powstał z myślą o osobach z różnego rodzaju alergiami i problemami skórnymi. Jest przeznaczony głównie dla osób o skórze wrażliwej, mieszanej i do włosów tłustych. Jego receptura została oparta na naturalnych, bezpiecznych i delikatnych środkach myjących i pielęgnujących włosy, które po umyciu łatwo się rozczesują, są miękkie, lśniące i puszyste.

Przebadany klinicznie wśród osób z alergiami skórnymi. Nie zawiera alergenów i sztucznych barwników.
Zawiera: proteiny pszeniczne ułatwiające rozczesywanie, bawełnę wygładzającą powierzchnię włosa, biotynę zwaną witaminą pięknych włosów, naturalny chlorofil regenerujący podrażnioną skórę.


Moja opinia : 
Niestety produkt nie spisał się u mnie . Mało wydajny - powyższa buteleczka wystarczyła mi na 3 mycia . Nieźle się pieni . zapach przyjemny . Niestety bez użycia odżywki włosy są szorstkie a co najgorsze okropnie splątane . Włosy są ładne , jednak bez jakichś większych rewelacji . Dodatkowo zawiera SLS ( dopiero wkraczam w tajniki składników kosmetyków , jednak wiem że ten składnik to nic dobrego )  Oczywiście nie ma samych minusów , co najważniejsze jest hipoalergiczny więc o żadnych podrażnieniach nie ma mowy .
Cena bardzo przyzwoita , za 300 ml płacimy w granicach 6 zł . 


Żel do higieny intymnej . 


Opinia producenta : Kojący żel do higieny intymnej to specjalnie opracowana formuła z bławatkiem do codziennej higieny i pielęgnacji intymnych miejsc kobiety.

• posiada fizjologiczne pH,
• zawiera łagodne substancje myjące,
• wspomaga odbudowę naturalnej mikroflory.

Ekstrakt z chabra bławatka i pantenol działają przeciwzapalnie oraz przeciwbakteryjnie. Alantoina doskonale koi i regeneruje uszkodzony naskórek. Kwas mlekowy przywraca fizjologiczne pH delikatnych miejsc intymnych. Systematyczne stosowanie żelu zapewnia uczucie świeżości i komfortu przez cały dzień.



Moja opinia : 
Zacznę od tego że takich produktów unikałam jak ognia , po moich bardzo złych doświadczeniach jakiś czas temu . Nie byłam zbytnio przekonana do tego typu produktów . Jednak jestem bardzo mile zaskoczona . Bardzo przyjemny i delikatny zapach , zawiera naturalne pH i co najważniejsze nie wywołuje podrażnień . Odczuwanle uczucie świeżości przed długi czas , bardzo przyjemna konsystencja : ) Produkt baardzo wydajny , do tego wspaniały dla oka kolorek : ) Pełnowymiarowa wersja produktu zawiera 500ml koszt nieco ponad 6 zł co oczywiście idzie na plus : ) 


  Ostatnim produktem jest żel pod prysznic z mlekiem kozim . 


Opinia producenta : Biały Jeleń żel pod prysznic z mlekiem kozim zapewnia delikatną ochronę skóry wrażliwej, skłonnej do alergii. Hipoalergiczna receptura żelu sprawia, iż produkt delikatnie oczyszcza, nie powodując podrażnień.

• nie zawiera barwników,
• posiada zmniejszoną ilość kompozycji zapachowej,
• pH przyjazne dla skóry,
• odżywia i nawilża skórę.

Naturalne mleko kozie zapewnia odpowiednie odżywienie i nawilżenie skóry, dlatego odzyskuje ona elastyczność oraz jedwabistą gładkość. Codzienne stosowanie żelu przywraca witalność skórze.
 
Moja opinia : 
Zacznę od tego że uwielbiam wszystkie kosmetyki zawierające w sobie kozie mleko : ) Uwielbiam jego zapach dlatego ten produkt to zdecydowanie mój faworyt . Typowa żelowa konsystencja , całkiem nieźle się pieni , skóra po użyciu jest delikatna i cuuudownie pachnie co jest dla mnie najważniejszym atutem tego produktu : ) Nie uczula . Jednak jest mało wydajny . Pełnowymiarowy produkt zawiera 300ml a jego cena to ponad 5 zł : ) 





Serdecznie dziękuję firmie Pollena Ostrzeszów za próbki kosmetyków . Nie wpływa to na moją opinie na temat produktów . 


9 komentarzy:

  1. Nie używałam tych produktów, ale trzeba spróbować.

    Zapraszam do siebie, będzie mi przemiło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też kojarzyłam tylko z szarym mydłem :D ale na żel może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ceny nie sa wygórowane, takie progukty moge polecac tlyko po porodzie szczegolnie płyny do higieny intymnej ktore lecza:)pewne miejsca:)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie słyszałam o tej firmie ale wydaje się być fajna c:

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziś oglądałam uroda na celowniku i tam były panie,które prezentowały produkty biały jeleń i myślałam by się nie przerzucić na te kosmetyki :) bo moja cera wygląda fatalnie :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne recenzje ;) Miałam kiedyś ten żel z mlekiem kozim :)

    _ http://natalliem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. jeszcze nigdy nie uzywałam produktów z tej firmy :/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam o tym produkcie, ale może kiedyś spróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. kozie mleko z ziaji <3 te produkty są fantastyczne

    a co to białego jelenia - nie wiem, nigdy nie używałam i wydaje mi się że nie są za bardzo łatwo dostępne ? choć może się mylę...

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i wszystkie komentarze ; * Odpowiedzi na zadane pytanie znajdą się pod danym postem . Nie toleruję wszelakiego chamstwa na swoim blogu ! Szanujmy się na wzajem .

W razie wątpliwości zapraszam do kontaktu e-mailowego Siincero@interia.pl :)