14 lipca 2013

Cukierkowe wakacje.

Cześć dziewczyny :) Dzisiaj kolejna odsłona moich letnich, pazurkowych must have na tegoroczne lato. Niestety pogoda za oknem nas nie rozpieszcza, dlatego musimy dodać sobie odrobinę pięknych, wakacyjnych barw chociażby w makijażu czy manicure. Dziś chciałam Wam pokazać bliżej moją ostatnią, lakierową zdobycz, a mianowicie Golden Rose Holiday nr 65 czyli przepiękny róż, wpadający w fuksję. Lakier dodatkowo został wzbogacony w efekt cukrowej posypki, która tak bardzo mnie urzekła :) 



Holiday nail color zapewnia efekt cukrowej posypki o matowym wykończeniu. Nie zawiera toluenu i formaldehydu. O tym że uwielbiam lakiery tej firmy nie muszę wspominać. Zachwycają mnie począwszy od kolorów, fantastycznych efektów na paznokciach, kończąc na trwałości oraz cenie. I tutaj muszę powiedzieć że trochę się zawiodłam. Już drugiego dnia lakier zaczął odpryskiwać i zauważyłam lekko zdarte końcówki. W ruch więc poszła druga warstwa lakieru a i trwałość również wzrosła. Przy dwóch warstwach lakier o wiele dłużej trzyma się w nienaruszonym stanie, a efekt cukrowej posypki widoczny jest jeszcze bardziej :) Jestem nim oczarowana i o dziwo nie zamierzam się z nim szybko rozstawać :) 



Planując zakup cukrowego lakieru byłam nastawiona na łososiowy kolorek, jednak jego brak na stanie zmusił się do zakupu 65. Fakt, mogłam poczekać, ale teraz widzę że dużo bym straciła. Uwielbiam róż na paznokciach, a ten kolor stał się moim ulubieńcem :) Jego cena wynosi 12,90 i nie żałuję żadnej złotówki. Ba! Mam ochotę na kolejne kolorki z tej serii gdyż stoisko Golden Rose wreszcie jest w moim zasięgu ! :) 

I jak Wam się podoba ? :) Sądząc po moich ostatnich wpisach, a mianowicie nawału nowych lakierów stałam się pazurkomaniaczką ! ;) 

Buziaki Carolina. 

33 komentarze:

  1. piękny lakier! prezentuje się świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za różowymi lakierami, ale ten ma ciekawą strukturę. Byłam ostatnio na stoisku GR, ale nie widziałam takich lakierów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi udało się dorwać ostatnią sztukę. Podobno rozchodzą się jak ciepłe bułeczki ;)

      Usuń
  3. Świetną ma strukturę! Ale ostatnio jak byłam na GR, to nie widziałam tych lakierów niestety..

    OdpowiedzUsuń
  4. niestety w moim mieście ciężko na nie natrafić ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. swietny jest, podoba mi sie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny lakier :) .
    Fajny blog , zapraszam do mnie :) .
    http://andzi-andzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny kolor. Bardzo podoba mi się efekt "cukrowej posypki" ale nadal nie mam żadnego tego typu lakieru w swojej kolekcji ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieję, że jajeczko się u Ciebie sprawdzi :) u mnie lada dzień notka, o tym jak sprawdza się do użycia podkładów mineralnych ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam taką nadzieję :) W takim razie oczekuję wpisu :)

      Usuń
  9. mnie na szczęście pazurkocholizm jeszcze nie dopadł hihi:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale mi się podobają lakiery z tym efektem :D.

    OdpowiedzUsuń
  11. Również jestem posiadaczką jednego z tych lakierów - u mnie wybór padł jednak na numerek 63. Pewnie sięgnęłabym jeszcze po taki co Ty masz, jednak nie było już...

    OdpowiedzUsuń
  12. też mam dziś na pazurkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpowiedzi
    1. Ja sobie już nie koniecznie, bo mam ochotę na kolejne ;P

      Usuń
  14. świetnie wygląda :D w moim mieście ich nie ma niestety.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto poszukać w tych małych, osiedlowych drogeriach :)

      Usuń
  15. Podoba mi się nawet bardzo. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ładny kolorek, właśnie takiej fuksji mi trzeba :D

    OdpowiedzUsuń
  17. śliczny efekt na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i wszystkie komentarze ; * Odpowiedzi na zadane pytanie znajdą się pod danym postem . Nie toleruję wszelakiego chamstwa na swoim blogu ! Szanujmy się na wzajem .

W razie wątpliwości zapraszam do kontaktu e-mailowego Siincero@interia.pl :)