17 grudnia 2013

Pełnoziarniste, śmietankowe naleśniki w wersji light.

Cześć dziewczyny! : ) 
Przepraszam Was za mały zastój na blogu, ale całkowicie porwały mnie świąteczne porządki oraz masa nauki i prac do napisania. Dzisiaj przychodzę do Was z moim ulubionym przepisem na naleśniki w lekko zmodyfikowanej wersji z dodatkiem śmietankowego cappuccino : ) 

Składniki na 3 naleśniki: 
3 łyżki mąki pełnoziarnistej 
Jajko
Łyżka budyniu śmietankowego 
Łyżka śmietankowego cappuccino 
Odrobina proszku do pieczenia, sody, cukru waniliowego oraz oleju 
Mleko 1,5% dodaję na oko : ) 

Dodatki do ciasta dowolne, często dorzucam pokrojoną gorzką czekoladę, wiórki kokosowe, mak, a zamiast cappuccino kakao .   

Wszystkie składniki mieszamy, cappuccino rozpuszczamy w mleku i dodajemy do ciasta. Smażymy na dobrze rozgrzanej patelni bez dodatku tłuszczu i przekładamy dowolnymi dodatkami : ) U mnie jest to nisko słodzony dżem jeżynowy oraz brzoskwiniowy : ) 


Buziaki Carolina. 

24 komentarze:

  1. Wygląda smakowicie, a ja jeszcze nie jadłam śniadania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj to trzeba szybko nadrobić, ja już drugie skonsumowałam :P

      Usuń
  2. jeszcze nie używałam mąki pełnoziarnistej do naleśników, wypróbuję przepis :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam w szczególności pełnoziarnistą żytnią z Gdańskich Młynów, oraz tą z Lubelli : )

      Usuń
  3. wyglądają zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają smakowicie! Zapiszę sobie przepis:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie wczoraj jadłam takie naleśniki z farszem pieczarkowo-serowym.
    Niebo w gębie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na wytrawnie jem je bardzo rzadko, ale muszę spróbować takiej wersji : )

      Usuń
  6. wieki nie jadłam naleśników tzn. od kiedy patrzę na to co jem a naleśniki zawsze mi się wydawały kaloryczne i nie potrzebne i w końcu z nich zrezygnowałam , Twój przepis na pewno wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wychodzę z założenia że nie ma takiej rzeczy, której nie można zrobić w wersji light : )

      Usuń
  7. mniam, pychotka:)) mam taki sam kubek:P
    Pepco?;>

    OdpowiedzUsuń
  8. Pysznie wyglądają, z resztą, jakie naleśniki nie mają w sobie tego czegoś? :) Z przyjemnością wypróbuję przepis :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się! Uwielbiam je pod każdą postacią : )

      Usuń
  9. smakowicie wyglądają, no i przede wszystkim wersja light zachęca do wypróbowania:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i wszystkie komentarze ; * Odpowiedzi na zadane pytanie znajdą się pod danym postem . Nie toleruję wszelakiego chamstwa na swoim blogu ! Szanujmy się na wzajem .

W razie wątpliwości zapraszam do kontaktu e-mailowego Siincero@interia.pl :)