26 lutego 2012

Lirene - Płyn micelarny do demakijażu twarzy i oczu .

To właściwy kosmetyk dla każdego rodzaju cery, która wymaga łagodnego i skutecznego oczyszczenia. Doskonale zastępuje mleczko i inne preparaty do demakijażu, efektywnie usuwając z twarzy wszelkie zanieczyszczenia i jednocześnie przywracając jej komfort nawilżenia. Dzięki lekkiej, nietłustej konsystencji płyn idealnie odświeża skórę, działa tonizująco i łagodząco. Nie zawiera alkoholu.
Zawarte w płynie drobne cząsteczki – micelle łagodnie oczyszczają twarz z makijażu i zanieczyszczeń. Ekstrakt z wiśni, bogaty w witaminę C, eliminuje szkodliwy wpływ środowiska na skórę , wpływa regenerująco i rozjaśniająco .
 Połączone działanie ekstraktu z miodu i D-pantenolu działa kojąco, skutecznie łagodząc podrażnienia i przywracając cerze zdrowy koloryt. Cząsteczki gliceryny zapewniają optymalny poziom nawilżenia i zapewniają uczucie komfortu i miękkości.

Odkąd pierwszy raz użyłam płynu micelarnego do zmywania makijażu , nie wyobrażałam sobie robić to innym produktem . Kiepsko sprawdzają się u mnie mleczka , ale o tym w innym wpisie : ) Co do samego produktu : przezroczyste opakowanie płynu daje możliwość kontroli zużycia - oczywiście tutaj plus . Dość wygodne opakowanie , jednak musimy uważać aby nie wydostało się go zbyt wiele .

 Sam płyn ma bardzo przyjemny zapach , nie podrażnia oczu ani skóry.  Nie wywołuje reakcji alergicznych .Co do samego użytkowania , kiepsko radzi sobie ze zmywaniem eyelinerów , jednak dobrze radzi sobie z tuszem do rzęs . Niestety czasami nie usuwa makijażu do końca  . Po użyciu pozostawia na skórze hymm dziwną warstwę jakby tłustą , która jest dość nie przyjemna . Płyn średnio wydajny .  Nie wysusza .
Cena produktu wynosi ok 11 zł . 

Podsumowując - produkt idealny do zmywania lekkich makijaży : )
Dostępny praktycznie w każdej drogerii kosmetycznej .

Skład
 Aqua , Glycerin , Poloxamer 188 , Propylene Glycol , Panthenol , PPG-26 Buteth , PEG-40 Hydrogenated
Castor Oil , Malpighla Punicifolia (Acerola), Fruit Extract, Mel , BHT , Polyaminopropyl , Biguanide , Parfum. 

14 komentarzy:

  1. Posiadam go i jest bardzo dobry ;)
    obserwujemy;)?

    OdpowiedzUsuń
  2. jeśli do lekkich to u mnie się nie sprawdzi:D moją kreskę eyelinerem ciężko zmyć, ale u mnie sprawdza się żel micelarny z biedry i jestem mu wierna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejna osoba, która go poleca :) Chyba kiedyś wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. kochana, dodasz skład? :) na pewno będzie przydatny. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszyscy piszą o tych płynach micelarnych, że chyba się w końcu sama skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog :) będę tu zaglądać.
    Zapraszam również do mnie:
    http://paulessa-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. coś, dla mnie:) używam płynu pharmaceris, szukałam czegoś tańszego no i mam:)dzięki

    OdpowiedzUsuń
  8. Dużo osób go chwali i zaczyna mnie kusić.

    OdpowiedzUsuń
  9. Tłusta warstwa go u mnie dyskwalifikuje niestety.

    OdpowiedzUsuń
  10. wiele recenzji jest na plus więc raczej wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. u mnie się nie sprawdził ale o ni m jutro zapraszam do siebie jutro:0

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i wszystkie komentarze ; * Odpowiedzi na zadane pytanie znajdą się pod danym postem . Nie toleruję wszelakiego chamstwa na swoim blogu ! Szanujmy się na wzajem .

W razie wątpliwości zapraszam do kontaktu e-mailowego Siincero@interia.pl :)