4 listopada 2012

BB kremowy szał czas zacząć !

Odkąd na rynku kosmetycznym zawitały pierwsze azjatyckie BB kremy , Polskie firmy nie pozostały dłużne i czym prędzej wypuściły swoje lekkie podkłady : ) W ogromnej paczce , którą otrzymałam od Pani Małgorzaty z portalu Uroda i Zdrowie otrzymałam właśnie kompleksowy krem BB 6w1 marki Eveline . 

Błyskawiczny efekt 6 w 1:
- wyrównuje koloryt cery
- pokrywa zaczerwienienia i niedoskonałości
- intensywnie nawilża 48h
- wygładza i rozświetla
- redukuje oznaki zmęczenia
- SPF 15 chroni przed UVA/UVB

Kompleksowy krem BB 6 w 1 przeznaczony jest do każdego rodzaju cery. Lekka konsystencja kremu idealnie wtapia się w cerę, nie zatyka porów, pozwala skórze swobodnie oddychać. Krem łatwo i równomiernie rozprowadza się na skórze, zapewniając jej natychmiastowy efekt BABY FACE™ - doskonale wygładzonej skóry. Unikalna formuła intensywnie nawilża, skutecznie ujednolica i subtelnie rozświetla cerę. Po zastosowaniu kremu oznaki zmęczenia są zredukowane, a skóra odzyskuje naturalny blask i energię. Odżywcza formuła z bioHYALURON PLUS COMPLEX™, koktajlem witamin (A, C, E, F), kofeiną i proteinami jedwabiu intensywnie i długotrwale nawilża, rozświetla i wygładza cerę. Pigmenty mineralne idealnie wyrównują koloryt skóry, maskują niedoskonałości i przebarwienia. Minerały morskie oraz AQUAPHYLINE® nawilżają oraz chronią skórę przed nadmierną utratą wody. BioKolagen i Pro-Elastyna zapewniają jędrność, gładkość i elastyczność. Faktor SPF 15 doskonale chroni skórę przed szkodliwym promieniowaniem UVA/UVB i wolnymi rodnikami.Test samooceny przeprowadzony na wybranej grupie kobiet potwierdził skuteczność:
- Wyrównanie kolorytu do 90%
- Pokrycie niedoskonałości do 86%
- Intensywne nawilżenie do 95%
- Wygładzenie i rozświetlenie do 90%
Produkt występuje w dwóch odcieniach: dla cery jasnej i śniadej.
Zacznę może od tego że kolor jaki otrzymałam czyli cera śniada okazał się dla mnie o wiele za ciemny , także nie potrafię określić jak podkład będzie zachowywał się samodzielnie podczas całodniowego kontaktu ze skórą , gdyż z przyczyn rzeczywistych typowa maska na twarzy nie wygląda zbyt korzystnie : )  Podkład otrzymujemy w kartonowym pudełeczku . Szata graficzna przyjemna dla oka . Produkt znajduje się w typowej plastikowej tubce.Aplikacja odbywa się bezproblemowo , o wiele lepszym rozwiązaniem byłaby higieniczna pompka . Sam produkt ma bardzo lekką , wręcz musową konsystencję.
Bez podkładu . 
Z podkładem . 
Krem wyrównuje kolor skóry , jednak jak same widzicie odcień jest stanowczo za ciemny . 
Ogromnym plusem jest filtr w nim zawarty . Ładnie rozświetla twarz , jednak nie zauważyłam jakiegoś nadmiernego nawilżenia . Niestety bardzo szybko znika z twarzy . Próbowałam go mieszać z innymi podkładami , jednak na prawdę ciężko jest ocenić jego działanie w duecie . Zatem więc bardzo chętnie oddam go w ręce odrobinę ciemniejszej kosmetykocholiczki która będzie mogła dokładniej określić jego wady oraz zalety : ) Post pozostanie otwarty a recenzja będzie edytowana :  ) 


37 komentarzy:

  1. Nigdy nie miałam żadnego kremu BB i raczej się nie skuszę, bo silikony mi nie służą niestety

    OdpowiedzUsuń
  2. tez go mam i teraz za ciemny jest takze :) piekna masz cere nawet bez niczego! zazdroszczę :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też mam bladą cerę :( Czaję się na BB z Garniera. Jedni mówią,że dobry inni że nie. Muszę spróbować ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam ten pseudo krem BB z Garniera i bardzo go lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam BB ale z garniera tylko że w tej chwili jest już za ciemny ;)
    P.S kochana zmieniłam troche wygląd ale i tak jestem Ci wdzięczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam krem BB z Maybelline.
    Mam ten najjaśniejszy odcień i sprawdza się u mnie znakomicie.
    Mam już drugie opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wydaje się dawać lekko sztucznawy wygląd. może spróbuj jaśniejszym pudrem ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam jeszcze żadnego BB :)
    Zapraszam częściej do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam jeszcze żadnego BB, robiłam go zazwyczaj sama, ale planuję na wiosnę kupić ten nowy z Garniera dla cery tłustej :)

    OdpowiedzUsuń
  10. do mnie jakoś BB kremy nie przemawiają, przyzwyczaiłam się już do swojego podkładu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mialam probke tego kremu i niestety nie przypadł mi do gustu;)
    wole z Garniera;)

    OdpowiedzUsuń
  12. słyszałam o tym kremie, używam od czasu do czasu kremu BB z garniera i jestem zadowolona ;)
    Pozdrawiam i zapraszam
    http://cherrylassie.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeszcze nigdy nie używałam kremu BB, może czas spróbować? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie tylko polskie firmy szaleją,
    ale krem nie jest wcale taki super u mnie także za ciemny, i szybko schodzi

    OdpowiedzUsuń
  15. Zawiodłam się na B.B od GARNIERA,więc nie szukam B.B idealnego :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja mam krem BB z Garniera ale świecę się po nim trochę więc sobie leży... :p
    Bardzo fajny blog, przyjemnie się patrzy i czyta:) Obserwuję ^^

    OdpowiedzUsuń
  17. Hej, widzę u Ciebie mój banerek maseczkowy, ale chyba nie brałaś czynnego udziału w tagu?

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja mam BB Erisu i bardzo go lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam BB kremy, mam swojego faworyta, ale innej firmy:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja mam bladą jak ściana cerę, więc odpadam :) BB z Eveline'a jeszcze nie widziałam, ale uzywam z maybelline i bardzo, ale to bardzo gorąco go polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ja mam Garniera, i jestem z niego zadowolona chodź wydaje mis się ciut za ciemny do mojej bladej twarzy :P:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie miałam żadnego BB:) Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  23. Szkoda, że nie dostałaś BB do cery jasnej.

    OdpowiedzUsuń
  24. ja mam garniera ale nie jestem do konca przekonana...

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja niestety nie trafiłam na dobry dla mnie BB kremik :D ten daje ładny efekt (ale to chyba bardziej wynik Twojego stanu skóry) ale zostanę wierna swoim minerałom :D

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo miło z Twojej strony ze się dzielisz :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Szkoda że za ciemny bo fajnie wygładza cerę .

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja jeszcze nie próbowałam żadnego z BB.

    pozdrawiam i oczywiście obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  29. ale efekt i tak fajny ;) chociaż nie używam tego typu kosmetyków

    OdpowiedzUsuń
  30. też mam ten krem BB, ale jak się okazało tego typu kosmetyki nie są dla mnie.
    zazdroszczę gładziutkiej cery;)

    OdpowiedzUsuń
  31. ja trafiła za drugim razem w odcień ;)) i ten dla Mnie jest idelny ;) świetnie się sprawuje także bardzo go sobie chwalę ;))

    Letka ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja mam z Maybelline i lubię go bardzo, bardzo :D

    OdpowiedzUsuń
  33. ja do żadnego BB cream się jeszcze nie przekonałam może kiedyś :)


    obserwuję i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Masz ładną cerę nawet bez BB.:D

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie miałam nigdy żadnego kremu :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i wszystkie komentarze ; * Odpowiedzi na zadane pytanie znajdą się pod danym postem . Nie toleruję wszelakiego chamstwa na swoim blogu ! Szanujmy się na wzajem .

W razie wątpliwości zapraszam do kontaktu e-mailowego Siincero@interia.pl :)