1 października 2011

Małe zakupy kosmetyczne : )

Niestety moje paznokcie są w stanie krytycznym . Musiałam kupić coś odżywczego by je wzmocnić . Przejrzałam dużo opinii na temat odżywek i znalazłam coś ciekawego na blogu pewnej z Was , już nie pamiętam dokładnie u kogo : ) I kupiłam tą oto odżywkę ( zdjęcie niestety z internetu , aparat odmówił posłuszeństwa ) 
 
  Stan moich paznokci na dzień dzisiejszy ( są w fatalnym stanie ) pomalowane odzywką . 


Oraz drobne zakupu . Potrzebowałam jakiegoś dobrego szamponu przeciw przetluszczaiu , pani w drogerii poleciła mi ten , zobaczymy jak się sprawdzi . Jako gratis do szamponu dołączone było serum z Radicala .  


Oraz dwustronne lusterko powiększające , sprawy groszowe ; )  



Rozdanie u
http://lady-flower123.blogspot.com/2011/09/konkurs-eveline-cosmetics-z-lamodeinfo.html

41 komentarzy:

  1. ile zapłaciłaś za odżywkę do paznokci? ;> ostatnio polowałam na nią w rossmanie, ale nie było ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. kurczę! to lecę w najbliższym czasie do rossmana dalej szukać ;D, gdzieś czytałam, że kosztuje ok 20-25? zł.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam podobną tylko "paznokcie twarde jak diament" całkiem przyjemna się wydaje ;) ja dałam za nią 9 zł z groszami

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa jestem jak sprawdzi się u ciebie ta odżywka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę poszukać tej odżywki, bo widzę, że ma cenę niską, a działa podobno :D No i lusterko też muszę kupić, bo ostatnio stłukłam - 7 lat nieszczęścia haha :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja po 3latach liceum strasznie żałuję, że nie poszłam w kierunku technikum gastronomicznego.. No ale cóż, gotowanie zostawiam jako swoją pasję i miłość. :)

    Odżywkę miałam, na moich paznokciach sprawdziła się wyśmienicie!

    OdpowiedzUsuń
  7. odżywka z Eveline zawierająca pyłek diametowy jest świetna- uratowała moje paznokcie! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. moja mama bardzo chwali tą odżywkę do paznokci

    OdpowiedzUsuń
  9. dodałam do obserwowanych bo bardzo mi się spodobał Twój blog ;) Zobaczymy jaki efekt będzie później po stosowaniu tej odżywki ;) a lusterko świetne

    OdpowiedzUsuń
  10. muszę spróbowac też jakiejś odżywki :) pozdrawiam i tez obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam zamiar zakupić z tej samej firmy ale jakąś formułę diamentową czy coś takiego.

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawe jakie beda efekty po tej odzywce:)

    OdpowiedzUsuń
  13. no i dobra decyzja :)
    mam do Ciebie pytanie, jak nawiązujesz współpracę z różnymi firmami? Oni do Ciebie piszą czy Ty sama się im reklamujesz, że jesteś zainteresowana? :>

    OdpowiedzUsuń
  14. ja na przetłuszczanie używałam szamponu z czarnej rzepy. żadnego rezultatu tylko okropnie cuchnące włosy ;p musiałam przywyknac do codziennego mycia.

    OdpowiedzUsuń
  15. Szampon jest świenty :)

    używam go od 3 tygodni i działa!

    OdpowiedzUsuń
  16. Super blog, i bardzo ciekawa notka :D
    Dziękuję Ci za komentarz :* No to co? Obserwujemy ?
    www.lookbook-of-my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi by się przydała, bo ostatnio moje paznokcie nie są w najlepszej kondycji...
    Obserwuję i pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. jestem ciekawa szamponu bo także mam włosy przetłuszczające się . :/

    OdpowiedzUsuń
  19. to serum jest fajne.
    dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Moje paznokcie też są w złym stanie... Od dwóch tygodni jem cynk w tabletkach, ale póki co nie zauważyłam żadnej poprawy... ;/

    OdpowiedzUsuń
  21. Moje paznokcie też są w złym stanie... Od dwóch tygodni jem cynk w tabletkach, ale póki co nie zauważyłam poprawy... ;/

    OdpowiedzUsuń
  22. EEee tam pewnie wielkie gówno!
    Teraz zamówiłam w oriflame i wiem, że będę z niej zadowolona. Kiedyś przez 3 dni nią smarowałam u kuzynki. i Miałam takie twarde paznokcie, że odgryść nie mogłam;d;;d
    obgryzam;d
    xd

    OdpowiedzUsuń
  23. W taką odżywkę chyba też powinnam zainwestować...



    P.S. Bardzo ładna z Ciebie osóbka ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dziękuję za obserwację :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja na to serum zapoluję, jak moje kosmetyki do włosów się skończą. Denko pełną parą ;).
    Dawaj znać jak idą postępy z paznokciami, oby szybko się poprawiło.

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny zestaw! ;>


    Zapraszam do mnie! Jeśli mój blog spodoba Ci się dodaj go do obserwowanych ;) mi będzie bardzo miło ;>

    równiez się odwdzieczę! ;]


    http://zbieraninkowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. ja ostatnio tez mialam z tym problem, ale jakos sobie poradzilam, lakierami z inglota(wybielajace) moim problemem byly przebarwione paznokcie !pozdrawiam i obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  28. i ja również dodaję ;)



    www.zbieraninkowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. A wiesz że mam taką same lusterko ?

    + Tak obserwujemy ;D

    OdpowiedzUsuń
  30. Czekam na opinie o szamponie, jestem ciekawa czy jest skuteczny :) I daj znać czy rzeczywiście stan paznokci się polepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  31. e tam ładne masz paznokietki :)

    będzie mi miło ,gdy wpadniesz do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. ile zapłaciłaś za ten szampon? napisz czy się sprawdzi:) pozdrawiam i zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo Fajne zakupy ;D!
    + zapraszam nowa notka ;*.!

    OdpowiedzUsuń
  34. odzywke do paznocki moge polecic;] naprawde dziala cuda;d

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i wszystkie komentarze ; * Odpowiedzi na zadane pytanie znajdą się pod danym postem . Nie toleruję wszelakiego chamstwa na swoim blogu ! Szanujmy się na wzajem .

W razie wątpliwości zapraszam do kontaktu e-mailowego Siincero@interia.pl :)