24 października 2011

h&m zima 2011/2012


Przypadkowo natknęłam się w sieci na nową kolekcję h&m i jestem nią zauroczona : ) Dominują beże oraz brązy , puszki kożuszki i inne cieplutkie rarytaski ; ) 



Nie jestem jednak do końca przekonana czy kożuszkowa ramoneska spiszę się na duże mrozy .


Jednak pikowana kurteczka jak najbardziej : ) Mam w planach zaopatrzyć się w podobną : ) 




  Dłuugie kardigany, swetry to zdecydowanie podstawa : )   




Chociaż niezbyt przepadam za Anją Rubik , sesja jak najbardziej udana . A jak Wam się podoba ? : ) 
Wpadło Wam coś w oko ? : ) 

Buziaki ; * 

18 komentarzy:

  1. coraz bardziej się przekonuję do pikowanych kurtek ;)
    a sesja mi sie podoba ;)

    a co do komentarza to własnie słyszałam że dezydorant jest dobry ;>

    pozdrawiam, Aiea ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo podoba mi się taka kolekcja :) Uwielbiam te kolory

    OdpowiedzUsuń
  3. swietnie wyszla;) a dlugie swetry to zdecydownie hit tego sezonu;>

    OdpowiedzUsuń
  4. rzeczywiście zdjęcia i ciuszki fajne ale Anny nie luuuubię ;P

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolekcja świetna a co DO Anji to ja ją uwielbiam ! <3 ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurtka mi się nie podoba : )
    Ale spodobała mi się sukienka z kolekcji zimowej i chyba ją kupię ( ale nie wiem jak będę wyglądała, więc zobaczymy ;p)

    OdpowiedzUsuń
  7. kolekcja super, ale Rubik nie cierpię!! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. też nie przepadam za anja, ale sesja ok, wszystko bym z niej zdarła:P pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. sesja świetna, w centrum Warszawy wisi dosłownie wszędzie;D
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. jestem zakochana w tych koloracj wiec jak najbardziej ! :)
    zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  11. fajna kolekcja, zdecydowanie w mojej kolorystyce :)

    pozdrawiam, nowa czytelniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. chciałabym wyglądać jak Rubikowa ale nie lubie jej ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne ciuchy na fotach, to trzeba przyznać, tylko nie rozumiem dlaczego marketingowcom się teraz wydaje, że "kobieta-koń" wszystko sprzeda :) mnie po prostu odrzucają reklamy z naszą wielką gwiazdą z Rzeszowa, sama jej osoba sprawia, że zamiast zacząć zastanawiać się nad zakupem po prostu omijam takie zdjęcia reklamowe.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam i ramoneske, i szalik "lisek" i dlugą sukienke z pierwszego zdjęcia i jestem zachwycona :)
    to jest to co lubie i mysle ze nie zaloze tego tylko w tym sezonie ale to sa ciuszki uniwersalne więc- kupujcie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i wszystkie komentarze ; * Odpowiedzi na zadane pytanie znajdą się pod danym postem . Nie toleruję wszelakiego chamstwa na swoim blogu ! Szanujmy się na wzajem .

W razie wątpliwości zapraszam do kontaktu e-mailowego Siincero@interia.pl :)