21 października 2011

Recenzja Dermolab : )

Witam Was po małej przerwie : ) Niestety brak czasu staje się coraz bardziej uciążliwy . Z wielkim utęsknieniem czekałam na weekend i nareszcie ten dzień nastał . Tydzień ciężki obfitujący w sprawdziany , kartkówki i tysiące prac domowych . Na szczęście dałam rade ze wszystkim : ) Sprawy studniówkowe idą pełną parą . Zgodnie wybraliśmy menu , dekoracje , zaproszenia . Pozostała kwestia poloneza i przypinek oraz fotografa : )

Kompletnie nie mam na nic czasu , dlatego w weekend mam zamiar wszystko nadrobić : ) Wpis oponkowy postaram się napisać jak najszybciej i myślę że wytłumacze to w miarę łatwo : ) Natomiast dziś mam dla Was recenzje produktów które otrzymałam od sklepu internetowego Dermolab . Współpracuję z tą firmą jakiś czas i zawsze byłam zadowolona . Świetny kontakt z Właścicielką oraz bardzo szeroki asortyment : ) Do przetestowania otrzymałam 


Próbek było o wiele więcej jednak nie były dostosowane do mojej skóry oraz wieku także odłożyłam je i podaruje je komuś innemu : ) Niestety o próbkach nie mogę wiele powiedzieć , gdyż jedna szaszetka wystarczyła na 3-4 użycia . 


Pierwsza szaszetka zawierała próbkę szamponu , który jak wiecie wygrałam w konkursie właśnie na stronie Dermolab , także za jakiś czas pełnowymiarowa recenzja : ) Dobrze się pieni , ma przyjemny zapach , włosy po nim są miękkie ; )

Co do kremów : lekka konsystencja , dobrze się rozprowadza , przyjemny zapach : ) 



Otrzymałam również pełnowymiarowe tabletki antycelulitowe . 


Wybrałam jedynie 1,5 blaszki , gdyż pierwszy raz w życiu wystąpiły u mnie skutki uboczne . Bardzo źle się po nich czułam , było mi niedobrze i miałam bóle głowy . Na pewno mają w składzie składnik którego mój organizm nie toleruje . Dlatego niestety nie mogę opisać ich działania . 







Natomiast ja odsyłam wszystkich na stronę internetową sklepu Dermolab 

Oraz paczuszki które przyszły do mnie w tym tygodniu : ) 


Szampon o którym już wspominałam : ) 

















Podjęłam również współpracę ze Sklepem Raj biżuterii 



A Wam życzę udanego weekendu : * 

9 komentarzy:

  1. fajna biżuteria, chyba zamieżam coś zamówić ;p ;)

    pozdrawiam, Aiea ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na pełniejszą recenzje szamponu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tobie też życzę udanego weekendu :)
    Gratuluję współpracy!

    _ http://natalliem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. piekna bransoletka ta czarna;)

    OdpowiedzUsuń
  5. oj biżu świetna! :)

    co to takich tabsów - każda z nas ma callulit i faszerowanie się czymś takim nie jest potrzebne zwłaszcza że jesteśmy jeszcze młode ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czekam z niecierpliwością na pełniejsze recenzje :) biżuteria fajna :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i wszystkie komentarze ; * Odpowiedzi na zadane pytanie znajdą się pod danym postem . Nie toleruję wszelakiego chamstwa na swoim blogu ! Szanujmy się na wzajem .

W razie wątpliwości zapraszam do kontaktu e-mailowego Siincero@interia.pl :)