13 października 2011

Współpraca : )


Najgorsze chwile w szkole na jakiś czas mam za sobą , to chyba będzie pierwszy spokojniejszy weekend od dawna : ) W weekend mam w planach wybrać się po jakieś cieplejsze rzeczy , gdyż mama mówiła mi że ma już spaść śnieg : | A dziś czekały na mnie dwie paczuszki od sklepów z którymi nazwiązałam współpracę : )


  Pierwsza paczuszka zawierała produkty z firmy Pollena Ostrzeszów , Biały Jeleń : ) Bardzo ucieszyłam się z zawartości , a najbardziej z próbek szamponów , gdyż nadal szukam swojego idealnego . Ostatnio moje włosy są w kiepskiej formie . Serdecznie dziękuję za tak okazałą zawartość: ) 

Natomiast druga paczka zawierała kosmetyki kolorowe z Drogerii Effect 
( http://www.drogeriaeffect.pl )
Drogeria ta zawiera w swojej ofercie kosmetyki firm takich jak Maxfactor , Maybelline , Gosh czy Loreal Paris . Ceny są na prawdę atrakcyje , są tańsze nawet do 50% niż w normalnych drogeriach znajdujących się w miastach . Dodatkowo do każdych zakupów dołączona jest niespodzianka w postaci gratisu : ) 
Serdecznie dziękuję Pani Sabinie za paczkę : ) A oto jej zawartość , byłam bardzo mile zaskoczona : ) 

Receznje , oraz bliższe zapoznanie z każdym produktem już wkrótce : ) 

* * *  

Plus mały zakup biedronkowy , skusiła mnie promocja : ) Jestem ciekawa jak się spisze , gdyż moja Ziajka dobija dna ; ) 

28 komentarzy:

  1. czemu nie ubrANIA,buty? tylko same kosmetyki?

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję współpracy! to świetne rzeczy.
    czekam na recenzje!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny blog, dodaję do obserw. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje współpracy! Czekam na recenzje.

    _ http://natalliem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzięki za info :) xx
    Dodaję do obserwowanych.

    OdpowiedzUsuń
  6. Całkiem fajne rzeczy w tych paczuszkach : )

    OdpowiedzUsuń
  7. jestem ciekawa tego tuszu.. czekam na recenzje :*

    OdpowiedzUsuń
  8. ciekawe jak się to wszystko sprawdzi;)

    OdpowiedzUsuń
  9. cienie z rimmela mają ładny kolor. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. o gratuluję udanej współpracy;)
    czekam na recenzje ;p
    ai zapraszam do siebie może pomożesz rozwiązać mi mój mały dylemat

    OdpowiedzUsuń
  11. Ziajka kakaowa powinna być OK. :) Używam wiele produktów z Ziaj i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  12. dziękuję za zaproszenie :0 dodaję do obserwowanych, bardzo miło tu u Ciebie :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Jutro postaram się zrobić recenzję : )

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję współpracy, życzę owocnej. Jestem ciekawa tuszu. Używałam kiedyś białego jelenia, dobry jest :)
    zapraszam do obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow! Gratuluje Ci kochana :) a z tej drogerii świetna przesyłka :). Też słyszałam o śniegu i jakoś mnie to nie cieszy, chociaż w sumie chyba wole śnieg niż deszcz :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale fajne paczki dostałaś! Też jestem bardzo ciekawa jak spiszą się szampony z Białego Jelenia. Szukam właśnie jakiejś podpory raz na jakiś czas dla mojego Emolium i zastanawiałam się nad którymś z tych. Jak je przetestujesz to koniecznie daj znać co o nich myślisz! Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawa zawartość paczuszek ;)
    http://pearlbow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Great products! i like them!
    Take a look at my blog, and if you like it follow me, I’ll be waiting for you!

    Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję współpracy, super!; ) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. napisz coś o tym mleczku do demakijażu
    też mam dwufazowy płyn z ZIAJI i to jest jakaś porażka ;/

    OdpowiedzUsuń
  21. rzeczywiście okazałe paczuszki :D interesuje mnie ten tusz od maybeline więc czekam na recenzję:D a krem z ziaji oczywiście znam i bombastycznie pachnie <3

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i wszystkie komentarze ; * Odpowiedzi na zadane pytanie znajdą się pod danym postem . Nie toleruję wszelakiego chamstwa na swoim blogu ! Szanujmy się na wzajem .

W razie wątpliwości zapraszam do kontaktu e-mailowego Siincero@interia.pl :)