10 października 2011

Recenzja kosmetyków Camaderm : )

Nareszcie odrobina oddechu . Cały weekend przesiedziałam nad toną zadań z matematyki : / Nie miałam czasu kompletnie na nic , ale dziś szybciej skończyłam lekcje i zabrałam się wreszcie za recenzje kosmetyków , które jakiś czas temu otrzymałam do testowania od firmy Calmaderm : ) Jestem już w stanie coś powiedzieć na ich temat : ) Otrzymałam 4 produkty w skład których wchodził balsam Balsam PantheVera , żel AloeVera Gel , Dermactol Krem do rąk oraz Dermactol Krem do stóp .  Zacznijmy od balsamu : ) 
  
Aloes łagodzi podrażnienia, chłodzi i silnie regeneruje zaczerwienioną skórę.W składzie znajduje się 40 % ekstraktu ze stężonego aloesu oraz 5 % D-Panthenolu, który dobrze wnika w skórę łagodząc i gojąc podrażnienia, swędzenia i zaczerwienienia.. Wspaniale uzupełnia się z tymi dwoma składnikami olejek jojoba, który odżywia, zmiękcza, nawilża i natłuszcza naskórek. Doskonale wchłania się w skórę, zapobiega jej wysuszeniu poprzez wzmocnienie warstwy cementu między komórkowego.

 Dzięki swoim właściwościom PantheVera jest idealny do stosowania po opalaniu , w gabinetach kosmetycznych po zabiegach depilacji, laserze oraz leczeniu radioterapią. Skutecznie łagodzi podrażnioną skórę, delikatnie chłodzi i uspokaja, działa nawilżająco i regenerująco, dzięki temu skóra jest przyjemnie gładka, nawilżona i napięta. Można go również stosować przy egzemie, niegroźnych urazach skóry lub po goleniu. Zalecany jest po opalaniu . 

                                                                             Moja opinia ? 
Przyjemne dla oka opakowanie, z bardzo wygodną pompką zabezpieczającą przed niechcianym wydostaniem się balsamu  . Lekka konsystencja , szybko się wchłania nie klei się . Pozostawia skóre nawilżoną oraz gładką : ) Świetnie łagodzi skórę np . po goleniu :  )  Przyjemny zapach : )   
Ideał gdyby nie to że jest bardzo mało wydajny . Data ważności jest krótka , dlatego że kosmetyk jest ze składników naturalnych i tutaj stawiam ogromny plus : ) Cena wynosi 27 zł , według mnie jest trochę wysoka ze wzgledu na małą wydajność :  ) 

Naturalny żel z Aloesu 
Opinia producenta 
Aloe Vera żel polecany jest w przypadkach:
- zaczerwienienia i podrażnienia skóry
- opuchlizny z powodu ukąszeń komara lub oparzeń słonecznych
- podrażnień wywołanych innymi produktami kosmetycznymi 

 Aloe Vera żel jest produktem całkowicie naturalnym wyprodukowanym z wyciągu z Aloesu. Dzięki temu że produkty uprawiane są na ekologicznych plantacjach w ulubionych dla siebie warunkach klimatycznych, możliwe jest pozyskanie jak najwyższego procentu aktywnych substancji roślinnych.W składzie AloeVery nie znajdą Państwo perfum ani barwników, nie ma zatem ryzyka wywołania podrażnień i alergii. Produkt jest testowany dermatologicznie. AloeVera Gel jest przyjemny i łagodny dla skóry, szybko i łatwo się wchłania. Zalecamy stosowanie wg. potrzeb- nawet kilka razy dziennie, poprzez delikatne wcieranie w wybrana partie ciała.Testowany dermatologicznie.

Moja opinia ? 
 
Niestety okres komarów się skończył , żadnych uczuleń nie miałam , nie mogłam kompletnie znaleść zastosowania dla jego użycia . Niestety bardzo często podczas golenia muszę gdzieś się zaciąć czy podrażnić skórę maszynką . Jako że aloes świetnie działa na tego typu zdarzenia i ten żel świetnie się sprawdził : ) Daje uczucie chłodu , świetnie się rozprowadza i co najważniejsze jest baardzo wydajny .
Cena tego produktu to 16 zł , sądze że cena jest odpowiednia dla jakości oraz wydajności produktu . 
Minusów nie zauważyłam .  


Krem do rąk i stóp 

Kolejnymi i już ostatnimi produktami są kremy do rąk i stóp : ) Działanie mają bardzo zbliżone , tak samo konsystencje oraz zapach , których jest znośny jednak nie przypadł mi do gustu . 

  
  Nie mam jakichś żadnych  większych problemów ze skórą stóp , a więc dla mnie ten krem jest świetny . Ma gęstą konsystencje , myślałam że będzie ciężko się wchłaniał , jednak jest wprost przeciwnie . Wystarczy niewielka ilość produktu , co z tym idzie jest wydajny : ) Jedyny minus to ważność produktu , jednak tak jak w przypadku reszty produków wiąże się to z zawartością składników naturalnych . 

 
Krem do rąk , tak jak w przypadku kremu do stóp ma taką samą  konsystencje , jednak ma lekko żółtawy kolor . Szybko się wchładnia , cudownie nawilża , jednak efekt widoczny jest po kilku użyciach . Zapach ? W miarę przyjemny , jednak nie przypadam za nim , ale to już kwestia gustu : ) Na pewno świetnie będzie się sprawdział w okresie typowo zimowym kiedy nasze dłonie będą suche i skłonne do podrażnień niską temperaturą :  ) 
Cena kremu do rąk i do stóp jest taka sama i wynosi 19 zł . 



( Serdecznie dziękuję firmie za możliwość testowania kosmetyków , fakt ten nie ma żadnego wpływu na moją opinie na temat produktów )  

9 komentarzy:

  1. Pierwszy raz czytam o kosmetykach tej firmy :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pewnie się skuszę na ten żel, często mam odczyny uczuleniowe.
    Może zadziała ;)
    Próbowałam się z tą firmą skontaktować tak jak mi doradziłaś na pingerze, niestety nigdzie nie mogłam znaleźć do nich emaila. Ty pisałaś do nich mailem czy formularzem?
    Pozdrawiam.
    No i napis jest w trakcie powstawania ;) Podaj mi najlepiej swojego emeila to Ci wyślę ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Postaram się go nie zmarnować :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  4. kochana! odpowiedz proszę na moje pytania na twoim Formspring które ci zadałam ;) baaaaardzo mi zalezy i bardzo mi pomożesz!:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Chodzę liceum ogólnokształcącego, ale od dziecka uczęszczam na zajęcia z rysunku :)Grafiki uczyłam się sama metodą prób i błędów :)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwszy raz spotykam sie z tą firma;0

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo słyszałam o tej firmie, jednak na razie nie potrzebuję tych kosmetyków. Na razie 'poluję' na jakiś tani i wydajny krem do rąk ;)

    _ http://natalliem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i wszystkie komentarze ; * Odpowiedzi na zadane pytanie znajdą się pod danym postem . Nie toleruję wszelakiego chamstwa na swoim blogu ! Szanujmy się na wzajem .

W razie wątpliwości zapraszam do kontaktu e-mailowego Siincero@interia.pl :)