12 grudnia 2011

Essensity Naturalna seria kosmetyków Schwarzkopf Professional ( Magazyn drogeria )


Witam Was . Post miał pojawić się już wczoraj , jednak moja ładowarka do laptopa odmówiła posłuszeństwa i niestety musiałam się zaoparzyć w nową . Ale najważniejsze że już wszystko jest okej : ) 

Dziś chciałam napisać kilka słów o kojenych produktach , które otrzymałam już jakiś czas od Magazynu drogeria , a mianowicie o naturalnych odżywkach marki Schwarzkopf Professional . Na samym początku kilka słów o produktach . 

informacje oraz zdjęcie pochodzą ze strony http://naturalna-medycyna.com.pl/profesjonalne-naturalne-kosmetyki-essensity.html


Wnikliwe badania przeprowadzone w laboratoriach Schwarzkopf Professional dały możliwość stworzenia profesjonalnych produktów o doskonałym działaniu, które zawierają ponad 90% składników pozyskiwanych naturalnymi metodami.
Firma Schwarzkopf Proffessional wprowadziła na rynek pielęgnacyjną gamę produktów Essensity. Jest to seria delikatnych szamponów, odżywek i maseczek zawierających najczystsze esencje organiczne. 
Nie zawierają amoniaku, aromatów, silikonu, olejów parafinowych i mineralnych, parabenów i pochodnych formaldehydu. 
Seria Essensity pozwala wybrać od naturalnego stylu i lekkiego utrwalenia, po elastyczne mocne utrwalenie – dla stworzenia i utrzymania dowolnej fryzury. W serii Essensity na pewno znajdziesz odpowiedni produkt do dowolnej stylizacji. Seria Essensity obejmuje produkty utrwalające, nadające połysk lub teksturę i zwiększające objętość. Wszystkie produkty serii Essensity zawierają najczystsze esencje organiczne i zapewniają nowy wymiar naturalnego działania w stylizacji włosów, dając całkowitą wolność w wyborze dowolnej fryzury.

Do testów otrzymałam 2 odżywki do włosów .

Odzywka regeneracyjna do spłukiwania .



Odżywka intensywnie nawilżająca 


Konsystencja

Typowa odżywkowa konsystencja koloru białego . Lekka , treściwa nie za leista .  Taka sama w przypadku obu rodzaju produktów . 















Zapach 
Bardzo przyjemny , wyczuwalny jest zapach owoców cytrusowych jak np . limonka ( moje indywidualnie odczucia ; ) ) . Niedrażniący , lekki , utrzymujący się na włosach . W przypadku jednej jak i drugiej odzywki zapachy są praktycznie takie same . 


Aplikacja
Zdecydowanie ciężkie do rozgryzienia opakowanie - dozownik . Zdecydowanie lepiej apilkuje mi się go poprzez odkręcenie dozownika : ) Zdecydowanie wolałabym pompkę lub zwykłe tradycyjne jak w przypadku innych odżywek . Dobrze rozprowadza się na włosach , po aplikacji nie spływa . 

Działanie / reakcja skóry 
 Odżywkę po zaaplikowaniu na włosach trzymałam tak jak zaleca producent przez 3 minuty , oraz w miarę możliwości czasowych również przez dłuższy okres czasu . Nie oczekiwałam po niej jakichś szczególnych rezultatów . Faktycznie , obietnice producenta są spełnione . Włosy są miękkie , nawliżone i lśniące . Co do ich odbudowania nie zauważyłam , może potrzeba więcej czasu aby dostrzec jakieś efekty . Odzywka nie obciąża włosów , nie przetłuszcza ich . Włosy po użyciu nie są splątane , łatwo się rozczesują . Nie wywołuje podrażnień skóry głowy . 

  Odżywka intensywnie nawilżająca ma bardzo podobne działanie do swojego poprzednika , a nawet praktycznie takie samo . 

Zalety / wady : 

Zalety : 
świetna konsystencja , przepiękny zapach utrzymujący się na włosach , dobrze nawliża włosy, nie pląata ich , nadaje im blask , miękkość , naturalne składniki , nie zawiera parabenów , sztucznych barwników , parafiny . 

Wady : 
Zdecydowanie dozownik , który przysporzył mi niemałego kłopotu :D , wysoka cena : ok 50 zł , słaba dostępność ( profesjonalne salony kosmetyczne , sklepy internetowe  )  . 

Cena a pojemność oraz adekwatność ceny do jakości 

Moim zdaniem cena jest wysoka , pojemność wynosi 200 ml lecz na pewno ze względu na wydajność oraz naturalne składniki można  to wybaczyć : ) Jednak wydaje mi się że znajdziemy tańsze zamienniki , które będą działać równie rewelacyjnie : ) 

Wizualna strona produktu

Zielony kolor od razu rzucający się w oczy , typowy dla całej serii kosmetyków . Charakterystyczny dla produktów  - jeśli chodzi o kolor , kojarzy się z naturą : ) Opakowanie zgrabne , jednak ten dozownik ... :D 







8 komentarzy:

  1. oj wady sa dla mnie to duże:(

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie cena za wysoka :(

    OdpowiedzUsuń
  3. cena niestety skutecznie odstrasza, za tę cenę chciałabym mieć produkt dosłownie rewelacyjny! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie używałam produktów Schwarzkopf. Może czas spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cena zabiła chociażby cień pomysły na zakupienie tego produktu :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Hey ;)
    mogłabyś mi napisac jak nawiazac z nimi współprace?
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Jestem ciekawa tego produktu, lecz wydaje mi się, ze nie opłaca sie go kupić :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i wszystkie komentarze ; * Odpowiedzi na zadane pytanie znajdą się pod danym postem . Nie toleruję wszelakiego chamstwa na swoim blogu ! Szanujmy się na wzajem .

W razie wątpliwości zapraszam do kontaktu e-mailowego Siincero@interia.pl :)