27 grudnia 2011

Święta , święta i po świętach ! : )



Tegoroczne święta zleciały mi wyjątkowo szybko . Może to z racji tego że połowe spędziłam ich u rodziny : ) Jednak magia tych świątecznych dni gdzieś zniknęła . Pewnie przyczynił się do tego brak śniegu , jednak zdecydowanie ciesze się że go nie ma . Z utęsknieniem czekam już na wiosnę : ) 


Oczywiście i u mnie znalazło się pare drobiazgów pod choinka , a także zaległe drobiazgi , których jeszcze nie pokazywałam : ) 


* Woda toaletowa adidas , 
* Antyperspirant adidas , 
* Farba do włosów ,
* Pędzel ,
* Kinderki , 
* Lakiery : ) To mój zdecydowany hit !: ) Są rewelacyjne polecam każdemu : ) 


* Maseczkowy czepek , 
* Ramka na zdjęcia ,
* Doniczka , 
* Kolorowe kamyczki 

Oraz drobna gotówka : ) 

A Wam jak minęły święta ? Zadowolone z prezentów ? : )

Z racji zakończonego już konkursu z Rimmel , postanowiłam skrócić czas mojego rozdania do jutra ! : ) Tak więc to już ostatnia chwila aby się zgłosić : ) 


25 komentarzy:

  1. chętnie bym przygarnęła kilka rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne lakiery, mogłabyś podać ich nazwy? Byłabym wdzięczna, wydają się idealne na sylwestra. : D
    P.S.Odwiedzam Twoje blogi już od czasów pingera, a w zasadzie przygoda zaczęła się właściwie na photoblogu, gdzie dzielnie walczyłaś o lepszą sylwetkę, teraz założyłam bloga i oficjalnie zaczęłam Cię obserwować! : )

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ze swoich prezentów jestem zadowolona. :) Fajny pędzel. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi miło : ) Oczywiście już podaję : )
    Wszystkie pochodzą z firmy Dor , a numerki od lewej to : 14 . Na pozostałych numerków niestety nie widzę :(
    Można je dostać praktycznie w każdej osiedlowej drogerii oraz w kioskach , ja kupiłam je za 2,50 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O tak lakiery wyglądają super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne prezenty :)

    Odnośnie farby. Widzę, że to ta sama jaką ja miałam. Ciemna czekolada. Taka rada, nie trzymaj jej długo na włosach. Max. to 20minut! Ja trzymałam więcej i wyszedł mi kruczo czarny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne prezenty :)
    Co to za lakiery, bo podoba mi się ten od lewej ;)

    PS. mamy taki sam tytuł wpisu ;)
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  8. nie widziałam tej farby jeszcze - daj znać jak się spiszę - planuję zmienić kolor na Nowy Rok :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super prezenty, dezodorant Adidas jest super miałam kiedyś ten i zielony jeszcze
    czekam na te wyniki, ech

    OdpowiedzUsuń
  10. Lakiery piękne! Uwielbiam te wody toaletowe z Adidasa, świetnie pachną:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne lakiery, a jakiej firmy ?

    OdpowiedzUsuń
  12. pierwsze dwa kolory lakierów są bardzo ładne :) jaka to firma?

    OdpowiedzUsuń
  13. oj, już widzę odpowiedź na pytanie w komentarzach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana wszystkie prezenty są cudne :) mam nadzieję,że pamiętasz o poście dla mnie o organizacji kosmetyków:) czekam z niecierpliwością :**

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak dziewczyny wyżej, uważam że lakiery są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. To teraz masz malowania a malowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. ten złoty brokacik! piękny!!

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczne lakiery, zwłaszcza te dwa pierwsze:)

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo jestem zadowolona :) nie dostałam żadnych dupereli tylko bardzo fajne przydatne rzeczy :) zapraszam do mnie to można zobaczyć :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i wszystkie komentarze ; * Odpowiedzi na zadane pytanie znajdą się pod danym postem . Nie toleruję wszelakiego chamstwa na swoim blogu ! Szanujmy się na wzajem .

W razie wątpliwości zapraszam do kontaktu e-mailowego Siincero@interia.pl :)