17 maja 2012

Misz masz .

Witajcie : ) Na samym początku chciałam Wam bardzo podziękować przemiłe słowa pod ostatnim wpisem : ) Oczywiście matura zdana ! : ) Jutro czeka mnie jeszcze ustny polski i koniec ! : ) 
A dziś moje kwietniowe większe niż zazwyczaj denko : )


Znaczna przewaga pielęgnacji , ale to też sukces prawda ? : ) 
Lirene płyn micelarny- recenzja tutaj 
Cień lakier do włosów - straszniej skleja włosy , a dodatkowo nabawiłam się po nim łupieżu .
Jedyny plus jaki tutaj widzę to niska cena . Nie polecam .
Olejek rozmarynowy na porost włosów - recenzja tutaj 
Szampon do włosów barwa- recenzja tutaj
Woda toaletowa Adidas - zdecydowanie mój ulubiony zapach , dość długo utrzymuje się na skórze , niska cena .
Masło do ciała eveline - niestety produkt ten wywołał u mnie okropne uczulenie , strasznie irytował mnie ten zapach , mi osobiście nie przypadł do gustu .
Próbka kremu Nivea - fantastyczny krem , idealnie nadaje się pod makijaż , nawilża , świetnie pachnie . Na pewno zakupię pełnowymiarowy produkt : )
Rimmel Wake me up - recenzja już niebawem : )
Essence multi action - świetna maskara za niewielkie pieniądze , ładnie wydłuża , lekko pogrubia , nie osypuje się . Na pewno zakupię kolejne opakowanie : )

Czy wspominałam Wam ostatnio o mojej lakierowej manii ? Chyba nawet mój koszyczek to zauważyłam i lekko się zbuntował , chyba przesadza ;D


26 komentarzy:

  1. lakierki ♥♥♥


    a ja nie lubię MA ;( wolę I love extreme :D

    OdpowiedzUsuń
  2. pokaż co tam masz dobrego w koszyczku ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. oj uwielbiam tusze z Essence :) ja mam maximum definition i jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zdaje się,że to właśnie u ciebie pierwszy raz zobaczyłam ten płyn mic. kupiłam, całkiem fajny, już go kończę. dla odmiany teraz zakupiłam eveline:)
    też mam ten tusz, niezły:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale Ci się tych denek zebrało:))
    i jak dużo lakierów ;) śliczne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładna kolekcyjka lakierów : ) Buziaki, zapraszam w wolnej chwili ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. też uwielbiam lakiery :D w ciągu ostatnich miesięcy ich liczba drastycznie wzrosła :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Troszkę nazbierało się tych pustych pojemniczków, ale to nic w porównaniu z Twoją kolekcją lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To masło Eveline jest okropne, mnie również uczuliło i miało okropny zapach, taki chemiczny, ostry i korzenny...

    OdpowiedzUsuń
  10. ustny polski podobał mi się u mnie najbardziej. a może zaraz po wosie... :P na polskim byłam w swoim żywiole. :)

    muszę przyznać że ŻADNEGO z tych kosmetyków nie używałam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Essence multi action też mi się skończyła w tamtym miesiącu
    oo..mam taki sam koszyczek i tez trzymam w nim lakiery:P

    OdpowiedzUsuń
  12. Będę trzymać kciuki za ustny polski :))
    Bardzo duże denko :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czekam na recenzję tego podkładu z Rimmel`a. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję zużyć:) Też muszę kupić Essence multi action.

    OdpowiedzUsuń
  15. fajny domek dla lakierów :) muszę pomyśleć nad domkiem dla swoich!

    OdpowiedzUsuń
  16. Hello! After visiting your blog, I invite you to join us in the "International Directory Blogspot"
    For this is the very simple, just follow our blog, enter your Country, your blog url, and you will automatically integrate into the Country list.
    We are fortunate to be on the Blogspot platform that offers the opportunity to speak to the world to share with us the different passions, fashion, paintings, artwork, photos, poems and so be able to find in other countries people with similar passions.
    I think this community could also interest you.
    Please follow our blog is very appreciate
    Have a great day with the hope that you follow our blog "Directory".
    After your approval to join us, you will receive your badge
    Regards
    Chris
    To find out, click on the link below:
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Hahaha biedny koszyczek :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładne masz te pudełeczko :) Tylko szkoda, że takie nie posłuszne hihi :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Prosimy o przedstawienie Nam swoich podopiecznych (lakierów oczywiście):)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja ten krem z Nivei często stosowałam w lato, bo idealnie ochładzał :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ładna kolekcja lakierów :) Moja już też coraz większa, zostało mi już tylko parę miejsc w pudełku ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. Widzę w tym koszyczku jakiegoś ładnego ORLY, coś jakby beżyk?

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam takie samo pudełeczko też służy mi za organizer :)

    OdpowiedzUsuń
  24. tez mam taki koszyczek :) Twoj widze juz peka w szwach od nadmiaru lakierow! :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i wszystkie komentarze ; * Odpowiedzi na zadane pytanie znajdą się pod danym postem . Nie toleruję wszelakiego chamstwa na swoim blogu ! Szanujmy się na wzajem .

W razie wątpliwości zapraszam do kontaktu e-mailowego Siincero@interia.pl :)