6 listopada 2013

Sto lat sto lat ! Siincerro świętuję i zaprasza na rozdanie!

Cześć dziewczyny! : ) 

Dzisiaj chciałam się podzielić z Wami jakże wspaniałymi wieściami, które mocno przeoczyłam, a mianowicie mój blog obchodził niedawno swoje 3 urodziny! Licznik odwiedzin przekroczył magiczną liczbę 200 000 a przed nami jeszcze wspanialsze mikołajki oraz święta tak więc jest to idealny czas na rozpieszczanie moich czytelników! : ) 

Na samym początku chciałam serdecznie podziękować Pani Ani oraz całej firmie Lirene za udostępnienie fantastycznych nagród do mojego urodzinowego rozdania, w którym będę mogła uszczęśliwić AŻ DWIE OSOBY  : ) 

Zestaw pierwszy zawiera: 

1. Lirene krem BB relaksacyjne Tai-Chi z Azji z bambusem, lotosem i lilią wodą spf 15 
2. Lirene peeling gruboziarnisty aksamitna gładkość z woskiem z mango 
3. Lirene pianka myjąca do twarzy i oczu z guaraną 
4. Lirene balsam z mango kojąca regeneracja  

Natomiast zestaw drugi zawiera: 

1. Lirene płyn micelarny z tańczącymi drobinkami z witaminy E 
2. Lirene żel myjąco- peelingujący z pomarańczą 
3. Lirene kremo-żel z witaminowymi drobinkami do twarzy i pod oczy z mango 
4. Lirene balsam do ciała z jabłkiem zmysłowa jędrność 

Aby wziąć udział w rozdaniu należy: 
Publicznie zaobserwować mojego bloga i napisać pod jakim nickiem to uczyniłyście/liście ( również na pingerze)  ponać swój adres meilowy w celu kontaktu w razie wygranej  oraz napisać o który zestaw walczycie ( oczywiście możecie wybrać obydwa) : ) 

Aby zwiększyć swoją szansę na wygraną możecie: 
Polubić fanpage mojego bloga na facebooku kilk  
Udostępnić informację o rozdaniu na blogu, facebooku bądź innym portalu wklejając powyższe zdjęcie 

1.Organizatorem rozdania jestem ja- właścicielka bloga Siincerro.blogspot.com.
1. Fundatorem nagród jest firma Lirene. 
3. Rozdanie trwa od 06.11.2013 do 24.12.2013 do godziny 24:00.
4. Zwycięzcy zostaną wyłonieni drogą losowania w ciągu 4 dni od zakończenia konkursu.
5. Na kontakt od zwycięzcy czekam 4 dni od daty podania wyników.
6. Warunkiem koniecznym do wzięcia udziału w rozdaniu jest publiczne obserwowanie bloga Siincerro.blogspot.com ,podanie swojego adresu meilowego oraz wybór z powyższych dwóch zestawów.
7. Zgłoszenie się do rozdania jest jednoznaczne z akceptacją regulaminu.
8. Zastrzegam sobie prawo do zmiany regulaminu.
9. Nagrody wysyłam wyłącznie na terenie Polski. 
10. Zgłaszając chęć udziału w rozdaniu przyjmujesz warunki Regulaminu i wyrażasz  zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zgodnie z ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.Nr.133 pozycja 883).
Rozdanie nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.).

Rozdanie trwa od dzisiaj tj 06.11.2013 do 24.12.2013 r. włącznie do godz. 24: 00. Ogłoszenie wyników odbędzie się w ciągu 4 dni od daty zakończenia konkursu : ) 

Szybki wzór komentarza: 
Obserwuję jako: 
Adres e-mail: 
Wybieram zestaw 1/2 bądź oba: 
Lubię na Facebooku jako : 
Udostępniłam wiadomość o rozdaniu Tak/ Nie ( link ) : 

Wszystkim życzę powodzenia i zachęcam do zgłoszenia! : ) 
Buziaki Carolina.