18 października 2013

Blogowanie- etap kolejny.

Odkąd tylko pamiętam, zawsze brakowało mi takiego miejsca, w którym mogłam wrzucić swoje myśli, zdjęcia bądź poradzić się Was w jakiejś sprawie nie pisząc o tym specjalnie posta. Z założeniem fanpaga bloga na facebooku zbierałam się już od dawna i właśnie dziś pełna optymizmu ( i ogromnych problemów z którymi myślałam że sobie już nie poradzę :D ) zapraszam Was do 'lajknięcia' mojej stronki : ) Od razu uprzedzam że nie założyłam go po to, by nabijać sobie liczbę fanów, lecz mieć tak jak już wspomniałam wyżej miejsce do wyrzucania myśli : ) 

Dla zainteresowanych i posiadających konto na instagramie, również zapraszam :) Koniecznie napiszcie mi swoje nicki : ) 


Po kliknięciu na obrazek zostaniecie automatycznie przeniesieni na facebooka! : ) Po prawej stronie paska bocznego znajdują się gadżety obu stron :) 

Buziaki Carolina. 

13 komentarzy:

  1. Haha, ale się zgrałyśmy :D. Zalajkowane i idę Cię szukać na insta:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kilkam lubie to, a na insta obserwuję już jakiś czas :)

    OdpowiedzUsuń
  3. instagram sama myślę, aby założyć

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo widzę że Cię nieźle wzięło :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na FB lubię, tego drugiego nie mam, ale chyba założę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla bloggera FB to swietna sprawa ;) polubie i zapraszam na moj- https://www.facebook.com/pages/Katsuumi/175839629159625?fref=ts

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszam na nowy, lekko chaotyczny post ;-) Pozdrawiam! ♥

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za odwiedziny i wszystkie komentarze ; * Odpowiedzi na zadane pytanie znajdą się pod danym postem . Nie toleruję wszelakiego chamstwa na swoim blogu ! Szanujmy się na wzajem .

W razie wątpliwości zapraszam do kontaktu e-mailowego Siincero@interia.pl :)